کانون آگهی و تبلیغات شاهین

کانون آگهی و تبلیغات شاهین

آژانس‌ تبلیغاتی شاهین در‌سال‌۱۳۸۹ فعالیت خود را با هدف تولید محتوای تبلیغاتی آغاز‌کرد این شرکت سعی نموده‌است برترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در حوزه عکاسی‌تبلیغاتی، طراحی سایت و طراحی گرافیک، رسانه چاپی و هدایای تبلیغاتی ارائه دهد
کانون آگهی و تبلیغات شاهین

کانون آگهی و تبلیغات شاهین

آژانس‌ تبلیغاتی شاهین در‌سال‌۱۳۸۹ فعالیت خود را با هدف تولید محتوای تبلیغاتی آغاز‌کرد این شرکت سعی نموده‌است برترین و باکیفیت‌ترین خدمات را در حوزه عکاسی‌تبلیغاتی، طراحی سایت و طراحی گرافیک، رسانه چاپی و هدایای تبلیغاتی ارائه دهد

انواع بروشور و ویژگی های یک بروشور

انواع بروشور و ویژگی های یک بروشور

انواع بروشور ابزاری بسیار موثر در ارتباطات بازاریابی هستند که به شرکت‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کنند تا اطلاعات خود را به مخاطبان خود منتقل کنند. انواع مختلفی از بروشورها وجود دارند که برای اهداف مختلف به کار می‌روند.

امروزه اغلب شرکت های بزرگ و کوچک و به طور کلی تمام صاحبان کسب و کار برای برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان خود و افزایش مشتری از راهکار ها و ابزار تبلیغاتی مختلفی استفاده می کنند. یکی از ابزار های تأثیرگذار و معتبر، در عرصه تبلیغات، برای جلب و ارتباط مؤثر با مشتری ، بروشور است

انواع بروشور معمولا به منظور اطلاع رسانی در زمینه های مختلف توریستی، تبلیغ محصولات، توصیه های بهداشتی و… به کار می رود. یا اینکه برای معرفی کالا یا خدمات شرکتی مورد استفاده قرار می گیرد، حتی در همایش ها و سمینار های علمی نیز از بروشور استفاده می شود. از این رو ممکن است آن را با نام های دفترک یا کالانما نیز شنیده باشید. پس می توان گفت بروشور کتابچه ای چند صفحه ای (غالباً به صورت سندی کاغذی) است که به منظور ارائه اطلاعات یا تشویق افراد برای خرید محصول یا خدمات یک شرکت طراحی می شود. در واقع از آن به عنوان ابزاری ملموس و معتبر برای تبلیغات یاد می شود

انواع بروشور

انواع بروشور از دید طراح

انواع بروشور

بروشورهای لتی

این نوع بروشور به صورت چند صفحه ای است. این صفحات پس از تا زدن تبدیل به لت می شوند. بروشور های لتی به صورت تا های روی هم است که این تا (لت) ها می توانند به صورت زیگزاگ و ساده باشند. به دلیل نوع لت هایی که دارد به بروشور های می باشد A4 آکاردئونی نیز شهرت دارند. اندازه این بروشور ها معمولاً به صورت

انواع بروشور

بروشورهای فرمی

این نوع بروشور به صورت کتابچه ای هستند و برای صحافی آن ما را ملزم به استفاده از چسب گرم یا منگنه می کنند. بروشورهای فرمی در مقایسه با بروشورهای لتی از صفحات بیشتری برخوردار می باشند. مزیتی که این نوع بروشور دارد این است که به دلیل تعداد صفحات بیشتری که دارد امکان استفاده از عکس ها و متن بیشتر را به طراح می دهد. از این رو می توان اطلاعات کامل تر و با جزئیات بیشتری نسبت به محصول یا خدمات در آن درج نمود

انواع بروشور

بروشورهای اسلیپ کیس

بروشور های اسلیپ کیس به دلیل نوع پوشه ای که دارد به نام فولدر نیز می شناسند. این فولدر، کاربرد پوشه ای دارد و برای گذاشتن ورقه هایی که از هم جدا هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذی که برای چاپ این بروشورها به کار می رود کاغذهای گلاسه یا ایندلبرد ۲۵۰ تا ۳۰۰ گرمی است که در مقایسه با دیگر کاغذها مقاومت و ماندگاری بالاتری دارد. همچنین برای افزایش مقاومت جلد این بروشور لایه ای از سلفون نیز استفاده می شود

انواع بروشور

بروشورهای پامفلت یا لیفلت

برای تولید بروشورهای پامفلت یا لیفلت از کاغذهایی با گراماژ پایین استفاده می کنند. این نوع بروشور بیشترین کاربری را در دفترچه های راهنمای کالا دارند

همانطور که به نظر می رسد بروشور های پامفلت یا لیفبت به هیچ وجه جنبه تبلیغات ندارد و صرفا در جهت انتقال اطلاعات و آموزش به کار می رود

انواع بروشور

ویژگی های بروشور خوب

انواع بروشور می تواند ۴هدف اصلی را دنبال کند

اطلاعات : معمولاً بروشور را برای دادن اطلاعات موضوعی درباره شرکت، به مشتریان به کار می برند. این اطلاعات ممکن است در مورد محصولات و یا خدماتی است که آن شرکت در اختیار مشتریان قرار می دهد

تبلیغات : یک بروشور ابزار تبلیغاتی قدرتمندی برای شرکت محسوب می شود. به گونه ای که اجازه می دهد تبلیغات در مورد یک یا چند محصول یا خدمت صورت گیرد

شناسایی : بروشور سبب آشنایی خودکار مشتریان با شرکت، محصولات و خدمات شما می شود. همچنین در افزایش شأن و اعتبار کسب و کار شما نقش به سزایی دارد

آموزش : بروشور می تواند در زمینه موضوعات مختلف، روش استفاده، بهره برداری و کاربرد صحیح یک کالا یا موضوع خاص را مخاطب منتقل نماید

مزایای یک بروشور

در واقع از مزایای یک بروشور تأثیر گذار می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • مطالب مفیدی را فضای اندکی به مخاطب آموزش دهد
  • شناخت و باور خوبی نسبت به شرکت در اختیار مخاطب بگذارد و سازنده اعتبار کسب و کار شما باشد
  • موجب بهبود بازار فروش یک محصول گردد
  • مشوق مصرف کنندگان برای انجام رفتار خاصی باشد
  • قابلیت توزیع آن آسان باشد به گونه ای که در مکان های مختلف مثل نمایشگاه ها و فروشگاه ها بتوان به راحتی آن را توزیع کرد

نوشته شده توسط کانون آگهی و تبلیغات شاهین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد